سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان تصویرگری «هفت کتاب رفیع افتخار»

تصویرگری هفت کتاب رفیع افتخار به اتمام رسید، قرار است انتشارات محراب قلم این کتاب‌ها را منتشر کند.

رفیع افتخار، نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت انتشار کتاب های جدیدش گفت: تصویرگری هفت کتابم به اتمام رسید. قرار است انتشارات محراب قلم این کتاب‌ها را منتشر کند. مخاطبان کتاب خردسالان بین ۴ تا ۷ ساله هستند. از جمله عناوین کتاب‌ها می‌توان به «باد سربه هوا»، «مداد شمعی» و «برف آب شد» اشاره کرد.


بیشتربخوانید


وی افزود: داستان‌های کتاب‌ها شیرین، بامزه و سرگرم کننده هستند از این رو به مشارکت فعالانه والدین و فرزندان نیاز دارد. از زمان ارائه متن به ناشر تا تصویب نهایی آن ۱۸ ماه طول کشید. عوامل متعددی از جمله تعطیلات خواسته یا ناخواسته، ریزگرد‌ها و آفتابی شدن کرونا در کشور در کنار عوامل غیر معمولی، چون تورم و گرانی، اختلال در چرخش مالی نشر و رفت و برگشت‌های کارشناسی کار باعث شد، زمانی طولانی برای رسیدن کتاب به مرحله تصویرگری طول بکشد.

این نویسنده ادامه داد: از پروسه طولانی و فرساینده انتشار کتاب مثالی ذکر کردم برای اینکه افراد نادان نپندارند تولید فکر و اندیشه به خصوص در وجه زیباشناختی آن از سر بیکاری انجام می‌شود و نوع نگاه خود را به این مسئله تغییر دهند. در نیای پیشرفته نویسندگان از جایگاهی والا و منیع برخوردار هستند و برای صاحبان اندیشه شان ارزش قائل هستند.

 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.