سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان خبر داد؛

اجرای ۱۱۲ طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان ایوانی

ایراندوست از اجرای ۱۱۲ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان ایوان در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

حمید ایراندوست رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از اجرای ۱۱۲ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان ایوان در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از این طرح‌های اجرا شده ، ۱۲ طرح از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ، ۴۰ طرح از طریق راهبر شغلی و با اعطای تسهیلات و  ۶۷ طرح نیز از طریق کاریابی در موسسات برای مددجویان اجرا گردیده است.

او مطرح کرد: طرح‌های اجرا شده در زمینه دامداری، گاوداری، پرورش گاو شیری، قالیبافی، صنایع دستی و دیگر مشاغل کوچک و خانگی بوده است.

ایراندوست با عنوان اینکه طی امسال از طریق راهبر‌های شغلی اقدام به آموزش اشتغال برای مددجویان تحت حمایت نموده ایم ، افزود: بعد از برگزاری این دوره‌های آموزشی با پرداخت تسهیلات ، زمینه ایجاد شغل را برای استقلال معیشتی خانواده‌ها فراهم نموده ایم.

او با بیان اینکه امسال در حوزه اشتغال برنامه‌هایی پیش بینی شده است ، اظهار کرد: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشم گیری داشته است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.