سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق حدود ۳۴ هزار دوز واکسن در شهرستان فسا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از تزریق حدود ۳۴ هزار دوز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان استقبال گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون علیه کرونا، روز به روز بیشتر می‌شود و روال خوبی دارد.

صادق مهدوی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با توجه به استقبال چشمگیر گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون کرونا و همچنین برای دسترسی بیشتر و راحت‌تر و رعایت بهتر اصول بهداشتی، مراکز مختلفی برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در روز‌های کاری در شهر، بخش‌های تابعه و روستا‌ها راه اندازی شده است.

او اضافه کرد: از زمان آغاز برنامه واکسیناسیون کرونا تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰، تعداد ۳۳ هزار و ۹۳۰ دوز واکسن کووید ۱۹به گروه‌های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

به گفته مهدوی نیا، در این مدت تعداد ۲۵ هزار و ۳۸۴ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به ۸ هزار و ۵۴۶ نفر از آن‌ها دوز دوم نیز تزریق شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افراد واکسینه شده می‌بایست اصول بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته  او، برای شکست موج پنجم کرونا و کاهش تعداد مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا می‌بایست مسئولیت پذیری مردم و مسئولان در حوزه‌های فردی، سازمانی و اجتماعی به عنوان یک اصل ضروری مورد تاکید جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.