سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۱ مرداد ماه

شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ با رشد ۶۵۴ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران امروز (۱۱ مرداد ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۵۴ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت. همچنین مدیکو، فملی و خودرو تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها بر شاخص کل بوده‌اند.

سپید نیز پرتراکنش ترین نماد در این لحظات بازار است.

در ساعت ۱۰:۱۵ شاخص کل بورس با رشد ۸۷۷ واحدی بر روی پله یک میلیون ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، میدکو و شپدیس تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها در شاخص کل بودند.

همچنین سپید، خساپا و خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در این لحظه بودند. بر این اساس برترین تقاضا‌ها برای نماد‌های سپید، پترول و کمند بود و برترین عرضه‌  هم برای غدام، فجر و سنیر تا به این لحظه است.

در ساعت ۱۱ صبح شاخص کل با افت ۲۱۷ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت.

فملی، میدکو و شپدیس تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها بر شاخص کل بودند و فرابورس نیز با افت ۴۵ واحدی بر روی کانال ۱۹ هزار واحدی قرار گرفت.

زاگرس، فرابورس و شگویا تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها بر شاخص فرابورس بوده‌اند.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت یک هزار و ۳۵۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۵۸ واحدی قرار گرفت.

فملی بیشترین تاثیر منفی را تا به این لحظه بر شاخص کل داشته است. همچنین میدکو نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته است.

سپید پر تراکنش‌ترین نماد در بازار است.

همچنین شاخص فرابورس نیز با افت ۵۳ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار واحد قرار دارد. لطیف پر تراکنش‌ترین نماد در فرابورس در این لحظات است و زاگرس نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشته است.

در ساعت ۱۲:۰۵ شاخص کل با افت ۲ هزار و ۲۷۲ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.فملی، میدکو و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند. همچنین سپید نیز پر تراکنش‌ترین نماد در بورس بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.