سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه درگذشت امام جمعه موقت سیرجان را تسلیت گفت

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به همراه نماینده ولی فقیه در سپاه ارتحال عالم جلیل القدر سیدابراهیم فاقعی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله درپی ارتحال عالم جلیل القدر سیدابراهیم فاقعی در پیامی مشترک درگذشت وی را تسلیت گفتند.

 در متن پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه الراجعون

با کمال تاسف و تالم ارتحال عالم مجاهد، امام جمعه موقت سیرجان و مسئول اسبق عقیدتی نیروی انتظامی سیرجان حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم فاقعی را به بیت مکرم آن عالم وارسته و جامعه روحانیت و برادران نیروی انتظامی استان ومردم شهیدپرور شهربابک تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان برای آن به حق پیوسته رحمت واسعه الهی و برای بیت مکرم وسایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

ان شاالله روح پاک آن مبارز انقلابی با صالحین درگاهش محشور و از خان نعمت و عنایت امام موسی کاظم علیه السلام متنعم گردد️.

امام جمعه موقت سیرجان پس از دوسال تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت و عصردیروز از مرقد مطهر امامزاده احمد سیرجان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان تشییع و به زادگاهش شهرستان شهربابک منتقل شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم فاقعی فرزند مرحوم سیدعبدالله متولد ۱۳۱۵ در شهر بابک استان کرمان متولد شد و از مبارزان دوران ستمشاهی در سیرجان و شهربابک بود که نقش موثری در پیروزی انقلاب و اتحاد مردم مقابل ظلم و ستم طاغوت داشت.

او که بار‌ها مورد تهدید ساواک شاهنشاهی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفت روشنگر انقلاب سال ۵۷ بود که سخنان و اطلاعیه‌های حضرت امام خمینی(ره) را در به ثمر رسیدن انقلاب و قیام علیه طاغوت را به گوش مردم این شهرستان می‌رساند و همراه انقلابیون استان کرمان بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.