سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ سبز آمریکا و انگلیس به رژیم صهیونیستی برای حمله انتقامی علیه ایران

تل آویو می‌گوید آمریکا و انگلیس موافقت خود را برای انتقام از ایران در ماجرای حمله به کشتی این رژیم اعلام کرده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، با وجود تکذیب مقامات ایران مبنی بر دست داشتن تهران در حمله پهپادی به نفتکش "مرسر استریت" در دریای عرب در روز‌های گذشته، مقامات رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های خود گفته اند به دنبال رایزنی با متحدان خود برای انتقام گیری از کشورمان هستند.

تل آویو می گوید آمریکا و انگلیس به اسرائیل برای انجام حمله انتقامی علیه ایران چراغ سبز نشان داده اند.

مقامات صهیونیستی می‌گویند در حال حاضر در حال رایزنی با همدستانشان در منطقه در مورد زمان و مکان این انتقام گیری از کشورمان هستند. منابع خبری اعلام کردند ممکن است رژیم صهیونیستی یک کشتی نظامی و یا یک بندر تجاری در ایران را مورد هدف قرار دهد.

مقامات رژیم صهیونیستی گفته اند قصد دارند مدارکی را از جزئیات این حمله در اختیار برخی کشور‌های منطقه قرار دهند.

آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا هم در روز‌های گذشته با حمایت از مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده آمریکا و متحدانش پاسخی مناسب به این حمله خواهند داد.

کشتی "مرسر استریت" یک نفتکش صهیونیستی است که توسط یک شرکت نفتی مستقر در لندن اداره می‌شد. این نفتکش پنجشنبه گذشته در حالی که پرچم لیبریا را حمل می‌کرد در دریای عرب منفجر شد که در پی آن دو نفر از خدمه آن کشته شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
مدافعان حریم ایران
۱۲:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
اگر یک جنگنده اسرائیلی به ایران حمله کند در زمان بازگشتش دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود آید.
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
فکر نکنم ما ثابت کردبم که در حد حرفیم
عمار
۰۸:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اولا آرامش و امنیت و ایمنی و آسایش را شما صهیونیستها و آمریکایها و انگلیسیها و همپیمانانتون در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان برهم زده اید و می زنید و خواهید زد چرا که چش دیدن ایران اسلامی مقتدر و قدرتمند مستقل و آزاد باشکوه و با عظمت ایران کهن متمدنین تمدن سازان را ندارید که ببینید از بخل و حسادت و خباثتتان و برهمه خردمندان آزاده اندیشان عالم هستی آشکار است این موضوع ثانیا ایران اسلامی و همپیمانانش با رصدهای دقیق اطلاعات امنیتی که در دست دارند نشان می دهد که این کشتیهای شما صهیونیستها رو خودتون خودزنی کرده اید برای رسیدن به اهداف شیطانی خبیثانه فتنه گرانه و آشوب گرانه جنگ طلبانتون تا منطقه را به آشوب و تنش و کشمکش و جنگ و خون آتش و ویرانی بکشید و مستقیما آمریکا و همپیمانانش رو وارد یک جنگ تمام عیار با ایران اسلامی کنید و بدانید اگر به اهداف شوم شیطانیتان یه زمانی رسیدیت بدانید در آن زمان پایان اشغالگریتان در فلسطین اشغالی فرا رسیده است تمامی شهرها و شهرکهایتان و تمامی زیرساختهایتان را ایران اسلامی زیر رو می کند و شخم می زند و نابودتان می کند ای صهیونیستهای اشغالگران موذی جنایتکاران ریقو و زودتر نابود می شود رژیم جعلیتان بهتر است که ای لاشخورهای کثیف موذی ریقو پروبالتان توی یال و کوپال شیران ایران زمین گیر نکند که اگر گیر کند ایران بیشه شیران شما لاشخورهای موذی را از هم می درند در سر تا سر منطقه جهان اسلام ناب محمدی ص و بدانید شیران ایران زمین همیشه به صورت شفاف و آشکار حمله می کنند نه در سایه ، شیران ایران زمین برای حمله به شما روباه صفتان شیطان صفتان و اربابانتون در سایه حمله نمی کند و این را بارها نشانتون داده اند شیران ایران زمین آشکار و کاملا شفاف و دلیرانه حمله می کنند این موذی بازیهای خودزنانه که در سایه عمل می کنید نخ نما شده آمریکا برج دوقلوهاشو در یازده سبتامبر می زند می اندازد تقصیر کشورهای جهان اسلام و می آید اشغالشان می کند شما کشتیهای تجاریتون رو خودزنی می کنید می اندازید گردن ایرانیها که آشوب و فتنه گری کنید در منطقه دستتان کاملا رو و نخ نما شده بهتره هر چه سریعتر از سر تا سر جهان اسلام گورتون رو گم کنید و فرار را برقرار ترجیح دهید تا سر تا سر جهان اسلام قبرستانهایتان نشده ای موذیهای ملعونین صهیونیستی انگلیسی آمریکایی تروریستهای جنایتکار . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
ولی
۰۸:۰۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا را شکر خودشون دارن بهانه را بدست ایران میدهند که زیر 25 سال کار تمام شود
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دینا تعییر یافته
جهان چند قطبی شده
چین .روسیه . وووووو
ولی خیلی ها هنوز در توهم هستند
بنفع شون است که از توهم بیرون بیایند و
اشتباه نکنند
بهتر است به مشکلات عدیده خودشون برسند
بجای لشکر کشی به این ور و ان ور
ان دوران گذشته
از خواب عفلت بیدار شوید .دینا چند قطبی است با
کشور چین در سطح اول دینا
مریم
۱۵:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
امریکا وانگلیس واسراییل سگ کی باشن به ایران حمله کنند اونوقت ۱۰۰۰ برابر ما به اذن الله انتقام میگیریم
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
زهی خیال باطل .... ما منتظریم که اسرائیل دست از پا خطا کنه .. تل آویو با خاک یکسان میکنیم باران موشک های نقطه زن روی اسرائیل زوم شده
عبدالله
۱۰:۲۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
قرآن کریم: "وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"...و کسانی که ستم کردند به زودی خواهند فهمید به کدام جایگاهی باز می گردند.(ان شاءالله)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دنیا در حال تغییر است آمریکا و انگلیس هیچ غلطی نمی توانند بکنند تا چه رسد به رژیم جعلی صهیونیستی .
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دولت منفعل رفت دیگه جای اینگونه غلط ها نیست .
مهدی
۰۷:۲۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
غلط زیادی کرده هنوز انتقام ترورهای دانشمندان مان باقیست