سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمیدی: بعضی از بازیکنان والیبال ایران فکر می‌کنند "علامه دهر" هستند

کارشناس والیبال کشورمان در خصوص دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن توضیحاتی را بیان کرد.

جمشید حمیدی، کارشناس والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: باختیم و حذف شدیم. این یک لطمه بزرگ به والیبال ایران بود. بچه‌های ما مردانه جنگیدند، اما والیبال ورزشی گروهی است نه فردی. تیم والیبال ژاپن در اجرای تاکتیک، عملکرد خوبی داشت. ژاپن از نظر تاکتیک و کار گروهی در دنیا، حرف اول را می‌زند. آن‌ها سخت کوش هستند. تیم ملی والیبال کشورمان، تا آخرین لحظه جنگید و از تمام توان خود بهره برد. در دریافت مشکل داریم و سرویس‌های خوبی نزدیم. در دفاع متزلزل بودیم و همه این‌ها به ما لطمه وارد کرد.

او ادامه داد: ما پیش از آعاز مسابقات المپیک، ترس داشتیم که مبادا حذف شویم. فدارسیون والیبال وعده ایستادن روی سکو را داده بود، اما ما حتی نتوانستیم از گروهمان صعود کنیم. صحبت درباره تاکتیک بی فایده است. باید والیبال به طور اساسی مورد بررسی قرار گیرد. بدون تردید هر ۲ تیم عالی بودند و زحمت کشیدند. بازیکنان والیبال ایران، دلاورانه جنگیدند و این جای تقدیر دارد. ما از بازیکنانمان، تعصب می‌خواستیم و امروز آن را در زمین مسابقه دیدیم. در مجموع خوب بازی کردیم و به آینده امیدوار هستم.

او اشاره کرد: آلکنو باید بیشتر به جوان‌ها بازی می‌داد. والیبال ایران هنوز مشکل دارد و به سطح جهانی نرسیده است. مربیان پایه‌ خوبی نداریم و این به ما ضربه وارد می‌کند. در بین بازیکنانمان، ضعف تکنیکی و جسمانی می‌بینیم. باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم. مهم این است که زندگی ادامه دارد و باید امیدوار باشیم. والیبال ما نیاز به یک افکار جدید دارد. آدم‌هایی که بخاطر پول به والیبال آمدند، نمی‌توانند کمک حال ما باشند. برخی از بازیکنان والیبال ایران فکر می‌کنند علامه دهر هستند. پیشنهاد می‌کنم که راه حل خوبی برای والیبال بیاندیشیم. باید تجربه تلخ دوره‌های گذشته را فراموش کنیم و از آن‌ها درس بگیریم. برای ساختن این نسل از والیبال، باید مربی کار بلدی بیاوریم. والیبال ما هنوز یک مربی خوب ندارد و این ضربه بدی به جامعه والیبال وارد می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۲۲:۴۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
آقای عبادی پور با شما هستند....
زود با والیبال خداحافظی کن