سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۰؛

داورزنی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم/ بعد از المپیک عملکرد آلکنو بررسی می‌شود

رئیس فدراسیون والیبال بعد از حذف تیم ملی ایران از دور گروهی رقابت‌های المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بعد از شکست تیم ملی والییبال کشورمان مقابل ژاپن اظهار داشت: آلکنو یکی از بهترین مربیان دنیا است و انصاف نیست توانایی‌های او را زیر سوال ببریم. بازیکنان تیم ملی هم بین بهترین بازیکنان دنیا هستند. طبیعتا در این شرایطی که در حال حاضر هستیم باید زمان را برای تحلیل درست بگذاریم و احساسی عمل نکینم و یک نگاه کلی به عملکرد تیم ملی بزرگسالان خود در این مدت بیندازیم. من در صحبت‌های ۲ ماه گذشته خود در رسانه‌ها گفتم باید بگذاریم مسابقات المپیک تمام شود و بعد در مورد کادر فنی تیم ملی صحبت کنیم. در واقع بعد از المپیک باید عملکرد آلکنو و بازیکنان را تجزیه و تحلیل کنیم تا ببنیم اشکال کار والیبال کجاست تا برای آینده آن‌ها را اصلاح کنیم.

دنیا به آخر نرسیده است و از همین امروز برای المپیک بعد برنامه ریزی خواهیم کرد. قطعا تمام نقص‌هایی که وجود دارد باید بر طرف شود. امیدوارم به یک تحلیل به دور از احساسات دست پیدا کنیم.

هدف فدراسیون حضور در جمع ۴ تیم برتر المپیک بود، اما متاسفانه این آرمان و هدف به مقصد نرسید از همین بابت از تمام مردم ایران عذر خواهی می‌کنم، همه تیم تلاش خود را کرد و آنچه در توان داشتند به کار گرفتند، اما نشد که نتیجه دلخواه به دست آید. تیم ملی والیبال ایران امروز بازی سختی را مقابل میزبان مسابقات داشتیم. انتظار داشتیم تیم ملی اول به جمع ۸ و بعد هم به جمع ۴ تیم برود که این هدف محقق نشد. وعده‌ای که به مردم ایران دادیم محقق نشد و از این بابت شرمنده مردم ایران هستیم و امیدوارم در آینده بتوانیم با رفع مشکلات بهترین نتایج را بگیریم.

ما در آینده بسیار نزدیک باید ۲۰ شهریور ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا باز هم به ژاپن بیاییم و در این اینجا با رقبای خود رقابت کنیم. تلاش ما این است که در این پوست اندازی پیشرفت سریع و خوبی را داشته باشیم. بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. میدان مسابقه میدان برد‌ها و باخت‌ها است و یک روز لهستان را می‌بریم و یک روز به کانادا می‌بازیم، این‌ها نشان دهنده نوسان در تیم ملی والیبال کشورمان است که باید این نوسان‌ها را از بین ببریم. من به مجموعه کادر فنی تیم ملی خسته نباشید می‌گویم و در پایان باز هم از مردم شریف ایران برای دست نیافتن به آرمان‌های خودمان عذر خواهی می‌کنم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
آقای داورزنی قبل از بررسی و تحلیل عملکرد آلکنو لازمه عملکرد خودت تو فدراسیون والیبال و در کل ورزش ایران بررسی و تحلیل بشه که شما و امثال شما مثل بدون دانش و توانائی مدیریتی مثل کنه چسبیدید به ورزش این مملکت و هرسال تو یک پست و مقام جابه جا میشوید
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
شما اولین کاری که بایستی به آن اهتمام ورزید اینستکه بازیکنان والیبالیست ایران بایستی یاد بگیرند در انجام سرویس های خود خیلی خیلی بیشتر از گذشته دقت نمایند که مطمئنا بس از رفع این نقیصه تیم والیبال ایران جزو یکی از بهترین تیم والیبال جهان خواهد بود!!!!
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
مشکل از سعید معروف است که دیگه تاریخش تمام شده فقط حسادت میکنه
ایراندوست
۰۷:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
آقای داورزنی : در طول چند ماه اخیر اینهمه باخت برای تیم ملی واقعا بی سابقه بوده است. این جناب الکنو ممکن است مربی با دانشی هم باشد ولی به درد ما نمیخورد.
او قادر نیست از بازیکنان ما بازی خوب و شایسته بکیرد. دیروز یکی از مزخرف ترین بازیهای ایران را شاهد بودیم. حتی با کواچ هم تیم بهتر از حالا باز میکرد . این محمد موسوی
بازیکنی است که معمولا در امتیاز های حساس 23-23 یا 24-24 سرویسش از تور عبور نمیکند یا راهی اوت میشود این اشکال سالهای سال است که وجود دارد و برطرف نشده.
پس این اقای الکنو چکار میکند که نمیتواند این نقیصه را برطرف کند . این اشکال برای عبادی پور هم هست. اغلب ابشارهای ما یا دفاع میشوند یا به زمین ما برمیگردند و به نفع تیم مقابل تمام میشود مانند ابشارهای صالحی . دست اخر اینکه مسئوول باختهای تیم ملی در درجه نخست سرمربی تیم است و بعد هم جنابعالی!!
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام ... تیم ملی والیبال اصلا خوب بازی نکرد، همیشه با بازیهای تیم ملی حال میکردیم و افتخار، اما این بار متاسفانه حالمون گرفته شد حسابی، مربی ایران سرشناس بود اما اینکاره نبود بازیکنان هم زود جوگیر و مغرور میشن.... معذرت خواهی جناب داورزنی هم چیزی رو عوض نمیکنه امیدوارم از پایه و اساس این مشکلات حل بشه ....
محمد
۰۵:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
چرا قبل از المپیک و در بازیهای قبلی که همشو خراب کرد بررسی نکردید
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
آن چه به نظر می‌رسد ورزش ما در المپیک متأثر از شرایط و جو کلی حاکم بر کشور است که تمرکز لازم را از ورزشکاران گرفته به طوری که در لحظات حساس قادر به تصمیم و واکنش درست نیستند
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
الکنو مشکلی نداره
ایرانی جوگیره
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
بنظرم مشکل اصلی آلکنو بود
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
عملکردش عالی بود کاش بمونه تو ایران
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خخخخخ
خدا قوت تیم پر افت و خیز
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اینکه شما بعد از این همه سال تجربه ریاست و مدیریت ورزشی حد و اندازه والیبالمون رو نمیدونی یه اشتباه ساده نیست یه خطای استراتژیک مدیریت کلان ورزشیه. در واقع مشکلات ورزش ما از همین نوع نگاههای غیر واقعی شروع میشه.