سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادوات حفاری غیرقانونی وسایلی برای نابودی آب‌های زیر زمینی

رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: سه مورد تخلف حفاری غیر مجاز در این شهرستان شناسایی و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی مشکات، رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه، گفت: با توجه به وظیفه مهم حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از تخلف‌ها و برای برخورد با متخلفانی که بدون مجوز اقدام به حفاری‌های غیر قانونی می‌کنند، اقداماتی انجام شد.

او اظهار داشت: در هفته قبل سه مورد تخلف شناسایی و ادوات حفاری غیر مجاز به وسیله اداره منابع آب ابرکوه توقیف شد و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

مشکات گفت: در موارد برخورد با تخلف‌ها با همکاری دادستان و نیرو‌های فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه با سرعت و دقت صورت گرفته است.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ با توجه به مواد ۲۷ و ۲۸ قانون توزیع عادلانه آب، یک مورد خط انتقال غیر مجاز به زمین‌های غیر، قطع و جمع آوری شده است.

رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: یک حلقه چاه کشاورزی فعال شناسایی شد و یک حلقه چاه غیر مجاز در سال ۱۴۰۰ غیرقابل بهره وری شده است.

او تصریح کرد: در این مدت از حفاری غیر مجاز یک حلقه چاه به وسیله ادوات حفاری غیر مجاز جلوگیری شد و با نظارت اداره، مصوبه‌های مجاز بر روی پنج حلقه چاه نصب و پلمپ شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.