سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون خبرنگاران علیه کرونا تا پنج روز آینده ادامه دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آغاز واکسیناسیون خبرنگاران علیه کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: خبرنگاران تا پنج روز آینده فرصت دارند نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با اجرای فاز سوم واکسیناسیون علیه کرونا، تزریق واکسن به خبرنگاران استان از امروز یکشنبه ۱۰ مرداد آغاز شد و تا پنج روز آینده ادامه دارد.

او افزود: خبرنگاران پرتلاش استان هم‌پای مسئولان، با آگاه سازی جامعه و تولید محتوا در فضای رسانه‌ای در حوزه مقابله با کرونا نقش ایفا کردند.

شیرانی با اشاره به ارزیابی عملکرد کشور و استان در خصوص مقابله با کرونا گفت: در کنار همه موفقیت‌ها و ناکامی‌ها باید همه ارگان‌ها و نهادهای جامعه  پا به پای وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا اقدام می کردند.


بیشتر بخوانید


شیرانی تصریح کرد: به طور مثال اصل واردات واکسن کرونا بر عهده وزارت بهداشت نیست و سایر دستگاه‌ها باید در این حوزه تلاش می‌کردند.

او برگزاری دورهمی‌های فامیلی را مهمترین ضعف اجتماعی در خصوص مقابله با کرونا دانست و گفت: دستگاه‌های مرتبط باید تدبیری در این خصوص به کار می‌گرفتند اما در عمل با وجود همه توصیه‌ها این مراسم‌ها حتی در اوج شیوع کرونا برگزار شد و اقدامی در خصوص مقابله با آن انجام نشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری وضعیت استان در موج پنجم کرونا را خطرناک اعلام کرد و افزود: ظرفیت بیمارستان‌های شهرکرد و بروجن تکمیل شده است و مجبور به برپایی بیمارستان صحرایی شده‌ایم.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.