سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبخ و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم در زرند

رئیس کمیته امداد زرند از طبخ و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۱۵۶ بسته معیشتی و ۱۶۰ کیلو گرم گوشت بین نیازمندان در شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس موسوی فر ،رئیس کمیته امداد زرند از طبخ و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۱۵۶ بسته معیشتی و ۱۶۰ کیلو گرم گوشت گرم توسط مراکز نیکوکاری محله در سطح شهرستان با اولویت توزیع بین نیازمندان از قبل شناسایی شده همان محلات به مناسبت عید غدیر خبر داد.

موسوی فر تصریح کرد :تعداد ۶۰۰۰ پرس غذای طبخ شده در مرکز شهر وبا محوریت ستاد غدیر، مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) موقوفه مرحوم صمدانی وانجمن ایثارگران طبخ و توزیع شد.

او گفت: تمامی هزینه‌های انجام شده از محل کمک‌های مردمی وبا تلاش و پی گیری فعالان مراکز نیکوکاری و اعضای ستاد غدیر با یک انسجام و برنامه ریزی دقیق چه در امر جمع آوری و چه در امر توزیع محقق شده که در نوع خود کم نظیر می‌باشد.

موسوی فر از همه اشخاص حقیقی وحقوقی که در امر نیکوکاری و حمایت های اجتماعی فعالیت دارند تقاضا کرد که برای عدالت در توزیع کمک‌ها حتی الامکان کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری محلات به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.