سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حل مشکل تأمین سوخت کامیون‌داران در دولت بعدی

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: احتمال می‌دهم حل مسئله سهمیه سوخت کافی برای کامیون‌داران به دولت جدید برسد و کمیسیون نیز عزم حل هر چه زودتر این مشکل را دارد.

قاسم ساعدی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تاکنون مسئله تأمین سهمیه سوخت کافی برای کامیون‌داران چندین بار در کمیسیون انرژی مطرح شده است، گفت: گفت‌وگوهایی با مسئولان وزارت نفت داشته‌ایم؛ احتمال می‌دهم حل این مسئله به دولت جدید برسد و کمیسیون نیز عزم حل هر چه زودتر این مشکل را دارد.

وی ادامه داد: مشکل تأمین سوخت کامیون‌داران در بخش عملیاتی است؛ وزارت نفت هم از سویی حل مسئله را به امروز و فردا موکول می‌کند و اگرچه می‌گوید مشکلی وجود ندارد، اما معتقدند این سهمیه باید اصلاح شود و میزان سوخت ارتقا یابد. از آنجا که قیمت سوخت موجب افزایش قیمت در بازار خواهد شد، این وزارتخانه متقاعد شده که این اصلاح رخ دهد.


بیشتر بخوانید


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برخی کامیون‌داران نسبت به کافی نبودن سهمیه تأمین سوخت خود اعتراض دارند. آنها نسبت به اینکه سوخت ماهانه‌شان کافی نیست و در نهایت مجبور به خرید سوخت با قیمت آزاد هستند، انتقاد می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.