سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادق نیت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سن مرگ ناشی از کرونا در حال کاهش است

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: الگوی کرونا در کشور به سمت افراد جوان تر سوق پیدا کرده و میزان مرگ و میر هم در این سنین بیشتر شده است.

خسرو صادق نیت، رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متاسفانه همچنان روند مراجعه بیماران کرونایی رو به افزایش است. الگوی کرونا در کشور به سمت افراد جوان تر سوق پیدا کرده و برعکس پیک‌های قبلی، میزان مرگ و میر هم در این سنین بیشتر شده است.

او گفت: ما با کمبود تخت‌های ICU  رو به رو شده ایم، زمانی  که بیماران بدحال با سنین بالا مراجعه می‌کنند به شدت نیازمند این تخت‌ها هستند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) ادامه داد: ویروس دلتا خیلی متفاوت‌تر از قبل عمل می‌کند، با جهش این ویروس، وضعیت برای ما و کادر درمان سخت‌تر شده است.

صادق نیت بیان کرد: تزریق واکسن مهمترین راه مقابله با ویروس کروناست. مردم در کنار تزریق واکسن همچنان باید توصیه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن مرتب دست ها را رعایت کنند.

او یادآوری کرد: احتمال ابتلا بعد از تزریق واکسن در موارد نادر هم وجود دارد اما شدید نخواهد بود. متاسفانه نسبت به قبل بیماران بدحال تری داریم زیرا خیلی‌ها خودسرانه به درمان خود اقدام کرده و در شرایط ناگواری مراجعه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۶:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
با چه ضمانتی می خواهید مدارس در اول مهر 1400 بازگشایی کنید؟!!! که دانش آموزان به ویروسهای مختلف کرونا و دلتا پلاس آلوده نشوند و جانشان را از دست ندهند و نسل کشی قانونی صورت نپذیرد با تصمیمات بی خردانتون کار بسیار خطرناک و پر ریسکی را که دولت قبل با سرو صدای ملت زیر بار مسئولیت سنگین پر ریسک بسیار خطرناک حساسش نرفت برای بازگشایی مدارس می خواهند این بار سنگین پر ریسک و تنش زا را بر دولت تازه کار سیزدهم تحمیلش کنند سیاسان موذی تا سر و صدای مردم برخیزد و دولت محترم منتخب مردمی سیزدهم را خراب کنند دولت سیزدهم محترم باید در این امور بسیار دقت کند و وارد چالشهای خطرناک که از قبل برایش تراشیده اند نشود چرا که موذیان ناکارآمد که ترکمون و گند زدند به مردم مستضعفین بینوایان ایران از هر لحاظ می خواهند دولت محترم سیزدهم را از همان اول خرابش کنند و از چش مردم بی اندازنش با تحمیل تمکین پیروی کردن دولت محترم سیزدهم از نسخه پیچیهای ناکارآمدان موذیهای قبل . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر پیشگیرانه .