سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت تخت‌های بخش کرونا در اسدآباد تکمیل است

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تکمیل ظرفیت تخت‌های بخش کرونا دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، الهام عظیمی,معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان  با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونا در شهرستان بیان کرد:تا عصر دیروز ۲۹ بیمار که ۱۲ نفر از آنان دارای علائم مثبت هستند در  بخش کرونای بیمارستان بستری شدند و تحت درمان قرار دارند.

او با اشاره به اینکه در هفت روز اخیر دو مورد مرگ و میر با علائم مثبت کرونا در شهرستان اسدآباد ثبت شده است عنوان کرد:در هفته اخیر جواب تست ۲۸٪ از افراد در تست سریع  و ۳۳٪ از افراد که تست Pcr داده اند مثبت بوده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود:هفته اخیر در چهار روستای موسی آباد،حسن آباد،بُهراز و کَمک سفلی و همچنین دو محله ی کاشانی و صاحب الزمان شرقی  آمار نگران کننده ای در ابتلا به کرونا ثبت شده است.

عظیمی در ادامه به تزریق ۱۳ درصدی واکسن در شهرستان اسدآباد اشاره  و عنوان کرد:تا صبح امروز ۱۲ هزار و ۵۹۳ دز واکسن تزریق شده است.

او بیان کرد: در آجین ۶۰٪ ، پالیز ۶۰٪ ، وندرآباد ۳۰٪ ، چنارسفلی ۲۶٪ ، چنارعلیا ۴۵٪ و لک لک ۵۱٪ از جمعیت هدف واکسن خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.