سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دسته روی ایام محرم در همدان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از ممنوعیت برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دسته روی در ایام محرم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد نادری فر، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد مدیریت کرونا استان، هرگونه دسته روی در معابر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برای ایام محرم ممنوع است.

او افزود: برگزاری مراسم عزاداری این ایام، فقط در فضای باز و با رعایت فاصله چهارمتری بین افراد، مجاز است و به همین منظور فضای باز مدارس و باشگاه‌های ورزشی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی در حال انجام است، ادامه داد: خانه‌های بهداشت روستا‌ها موظف هستند برای روستائیانی که امکان ثبت‌نام در سامانه را ندارند، مراحل ثبت‌نام را انجام دهند و ۱۱۵ پایگاه بسیج در سراسر استان را هم برای ثبت‌نام واکسیناسیون، در نظر گرفتیم.

نادری فربا اشاره به اینکه عامل اصلی ابتلا به بیماری کووید۱۹ ، شرکت در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است، گفت: از مردم تقاضا داریم که دورهمی‌ها را لغو کنند، فقط برای کار‌های ضروری از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش نکنند.

او عنوان کرد: در حال حاضر فقط شهرستان فامنین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.