سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر به زودی در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرد/ بیمارستان‌های بوشهر در آماده باش

رئیس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به افزایش چشمگیر بیماران کرونایی با علائم شدید گفت: این استان به زودی در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر بیان کرد: در پی کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در روز‌های اخیر شاهد گسترش بیماری کووید ۱۹ در استان هستیم به‌گونه‌ای که ظرفیت بخش‌هایی که پیش از این برای مقابله با کووید ۱۹ در نظر گرفته شده بود، تکمیل شده است.

او با اشاره به افزایش چشمگیر بیماران مبتلا به کرونا با علائم شدید، افزود: استان بوشهر به زودی در وضعیت بحرانی قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر همچنین از تجهیز و راه‌اندازی فوری سومین بخش بستری کووید ۱۹ در بیمارستان شهدای هسته‌ای خبر داد و عنوان کرد: این بخش با ظرفیت ۱۶ تخت، ۱۶ ونتیلاتور و تمام امکانات سرمایشی و گرمایشی راه‌اندازی شده است.

اسفندیاری با اشاره به گسترش نوع جدید ویروس کووید ۱۹ با سرایت بیشتر و علائم شدیدتر از سویه قبلی، گفت: علاوه بر اضافه کردن بخش در بیمارستان شهدای هسته‌ای بیشتر بخش‌های بیمارستان شهدای خلیج‌فارس نیز تا حد امکان به کووید ۱۹ اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: اکنون بیمارستان شهدای خلیج‌فارس و هسته‌ای در حالت آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به سرعت انتشار و همچنین درگیری سریع‌تر و وسیع‌تر این ویروس از مردم خواست شرایط بحرانی پیش رو را درک کنند و با رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از تجمع و دورهمی، کارکنان درمان را حمایت کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.