سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

عملکرد دولت را با دولت آینده باید مقایسه کنیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر شرایط جنگ اقتصادی ادامه پیدا کرد مردم باید عملکرد دولت فعلی را با عملکرد دولت بعدی مقایسه کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: ما که نمی‌توانیم خودمان به خودمان نمره دهیم چرا که نمره دادن را به مردم واگذار کردیم، مردم هم در ارتباط با نمره‌ای که می‌دهند باید شرایط را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور جنگ اقتصادی است و امیدوارم این وضع تغییر کند، افزود: اگر این وضع ادامه پیدا کرد مردم باید عملکرد دولت فعلی را با عملکرد دولت بعدی مقایسه کنند و ببینند در شرایط تحریم این دولت بهتر کشور ار اداره کرده یا دولت آینده.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم از خودمان تعریف کنیم بلکه ما همه تلاش خود را برای توسعه و رفاه کشور و اینکه بتوانیم خدمت بیشتری به مردم کنیم، انجام دادیم و می‌دهیم.

واعظی گفت: متاسفانه برخی از رقبای دوران انتخابات همان رویه دوران انتخابات را ادامه می‌دهند؛ امیدواریم دولت سیزدهم این رویه را در پیش نگیرد چراکه زمان رقابت تمام شده است، دولت فعلی باید تجربیات خودشان را در اختیار دولت آینده قرار دهد.

وی گفت: وزارت خارجه دولت سیزدهم باید شکل گیرد و سیاست خارجی دولت جدید مشخص شود بعد از آن می‌توان قضاوت کرد، ما در دولت تلاش کردیم که تحریم برداشته شود باید ببینیم نظر دولت سیزدهم چیست که از اواخر این هفته مشخص خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: سیاست دولت ما همواره بر این بود که کالای اساسی و کالایی که وارد گمرک می‌شود با پول بیت المال وارد کشور شده و باید برای مصرف عموم قرار گیرد.

واعظی درباره بزرگترین اقدام دولت، گفت: دولت آمریکا و ترامپ از همه نفوذ خود استفاده کرد برای اینکه بهم ریختگی در ایران ایجاد کند و مردم را در مقابل نظام قرار دهد؛ هدفگذاری کرده بودند که نظام فروبپاشد، بزرگترین کاری که دولت انجام داد این بود که با همراهی مردم و رهنمود‌های رهبر انقلاب نظام را مستحکم‌تر از گذشته حفظ و هدفگذاری‌های دشمن را خنثی کرد، درست است که مشکلات معیشتی برای مردم ما ایجاد شده، اما مردم مقاومت کردند و دولت جدید آمریکا اعلام کرد که سیاست ترامپ علیه ایران سیاست شکست خورده‌ای است.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: دولت قصد داشت کار‌های زیادی انجام دهد که به تاخیر افتاد و برخی از طرح‌های دولت که نیاز به تکنولوژی داشت؛ اقدامات دولت به دلیل تحریم‌ها با مشکل مواجه شد.

وی در توصیه‌ای به دولت آینده، گفت: وزرای دولت سیزدهم از تجربیات مسئولان گذشته استفاده کنند و استفاده از تجربیات به این معنا نیست که به آنها پستی داده شود؛ همچنین دولت آینده باید تلاش کند که از با عزت تحریم‌ها را بردارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره فعالیت خود بعد از پایان دولت، بیان کرد: دیگر باید بعد از سال‌های طولانی به بازنشستگی برویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۴:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
آره خودشون بهتر میدونن چقدر خراب کرده اند که حالا حالاها درست شدنی نیست. ولی آقای واعظی همچنانکه خداوند به پاس همه دروغهایتان تا حالا رسوایتان کرده از این به بعد هم رسوا خواهید شد.
لیلا فلاحی
۱۱:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا از سر تقصیرات دولت نگذره دیدار در دادگاه انشالله