سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر زنده Galaxy Watch ۴ را به عرضه نزدیک کرد

تصاویر زنده جدید از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴، اطلاعات قبلی فاش شده را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ از Galaxy Watch ۴ و Watch ۴ Classic در رویداد Galaxy Unpacked که در ۱۱ آگوست برگزار خواهد شد رونمایی کند. به لطف رندر‌های فاش شده ما اکنون می‌دانیم که این ساعت‌های هوشمند چگونه هستند، اما امروز تصاویر زنده‌ای از مدل کلاسیک آن منتشر شد که اطلاعات نشت‌های قبلی را تأیید می‌کند و پیش زمینه‌ای از رابط کاربری این دستگاه پوشیدنی به ما می‌دهد.

ساعت هوشمند Galaxy Watch ۴ Classic با یک قاب چرخشی و دو دکمه در سمت راست خود عرضه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این ساعت هوشمند در سه رنگ وارد بازار می‌شود، اما ما فقط دو مورد از آن‌ها را در عکس‌های زنده مشاهده می‌کنیم.

شایعات درباره مشخصات Galaxy Watch ۴

سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد ساعت Watch ۴ Classic خود ارائه نکرده است، اما شایعات ادعا می‌کنند که این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده Exynos W۹۲۰ SoC است و در سه اندازه ۴۲ میلی متر، ۴۴ میلی متر و ۴۶ میلی متر عرضه می‌شود.

بقیه ویژگی‌های شایعه شده Watch ۴ Classic شامل Gorilla Glass DX/DX+، مقاومت در برابر آب ۵ATM، گواهینامه MIL-STD-۸۱۰G، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، سنسور SpO۲، GPS و شمارنده گام هستند.

طبق شایعات، سامسونگ امسال مانیتور ترکیب بدنه را روی ساعت‌های هوشمند خود قرار می‌دهد و One UI Watch را بر اساس نسخه جدید گوگل از Wear OS، روی ساعت‌های خود اجرا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.