سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌ها به چهارباغ اختصاص یافت

فرماندار چهارباغ گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی ازطرف استانداری البرز به شهرستان چهارباغ اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، قدرت‌الله شمیرانی، فرماندار چهارباغ  با اشاره به این که ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی ازطرف استانداری البرز به شهرستان چهارباغ اختصاص داده شده است، گفت: از این ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۹ میلیارد تومان از محل استانی ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توازن و ۵۰۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده است.

فرماندار چهارباغ  با بیان این که در توزیع بودجه توجه خاص به امور زیربنایی با پیوست فرهنگی شده است،  افزود: این اعتبارات در ۱۸ سرفصل و ۶۴ عنوان طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چهارباغ مصوب شد.

شمیرانی در خصوص اعتبارات ۱۴۰۰ استانی، گفت: حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، منابع آب، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، توسعه زیربنایی خدمات روستایی، توسعه زیربنایی خدمات شهری به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، توجه اساسی به زیرساخت‌ها و پیوست فرهنگی در بودجه شهرستان چهارباغ در جلسات کارشناسی بر اساس آمایش سرزمینی مورد توجه خاص بوده است.

او از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در جذب اعتبارات ملی و پیگیری تخصیص‌های ملی و استانی همت دوچندان داشته باشند و ضمن رعایت ضوابط بودجه‌ای سال جاری در خصوص استفاده از اعتبارات مناطق محروم و تعمیر و تجهیز نیز از طریق مختلف پیگیری لازم داشته باشند.

انتهای پیام/ ر .ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.