سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند شبکه‌ای سارقان زورگیر در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری باند ۱۸ نفره سارقان زورگیر که درالبرز و استان‌های همجوار اقدام به سرقت‌های متعدد کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز با اشاره به این که ۱۸ نفر از سارقان زورگیر که در البرز و استان‌های همجوار اقدام به سرقت‌های متعدد کرده بودند، دستگیر شدند، گفت: سارقان مسلح آزادراه کرج-قزوین که فیلم سرقت آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود جزو اعضای باند ۱۸ نفره هستند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در پی انتشار فیلم سرقت مسلحانه راکبان یک موتورسیکلت در آزادراه کرج-قزوین در فضای مجازی، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

 سردارمحمدیان گفت: کارآگاهان در همان ساعات اولیه موفق به کسب سرنخ‌هایی از اعضای یک باند شبکه‌ای سرقت که درالبرز و استان‌های همجوار با شیوه‌ای خاص اقدام به سرقت می‌کنند، شدند و با رصد اطلاعاتی ۴ تن از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان این که تحقیقات پلیس همچنان برای شناسایی سارقانی که فیلم آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود، ادامه داشت، افزود: در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، ۱۴ نفر دیگر از اعضای این شبکه در استان‌های مختلف از جمله تهران و اردبیل شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها، در چند عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، گفت: همه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری هستند.

سردار محمدیان با اشاره به شناسایی تعدادی از مال باختگان این پرونده، افزود: تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت‌های دیگر همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر روی مجرمان، گفت: پلیس با توانمندی که کسب کرده مجرمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر می‌کند.

انتهای پیام/ر. ن.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.