سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت آموزش و پرورش و بهزیستی در اداره کردن مهدکودک‌ها

رئیس اداره مشارکت‌ها و امور مدارس غیر‌دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیاتی جدید را از نحوه اداره مهد‌های کودک تشریح کرد.

وحید محمودی رئیس اداره مشارکت‌ها و امور مدارس غیر‌دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پیش از این، مهد‌های کودک زیرنظر سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‌کردند، با توجه به مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، بخشنامه‌ای از طرف وزارت آموزش و پرورش صادر شد که براساس این بخشنامه، با همکاری اداره امور اجتماعی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کارگروهی به نام انتقال ایجاد شود.

او افزود: تصمیم نهایی کارگروه، ادامه فعالیت مهدکودک‌ها دارای مجوز با روش قبل و ادامه کار مهد‌های جدید مستلزم گرفتن مجوز خواهد بود.

رئیس اداره مشارکت‌ها و امور مدارس غیر‌دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: هزینه ثبت‌نام در گروه حمایت از مصرف کننده تعیین و به کارگروه انتقال استان ارائه و توسط نمایندگان بهزیستی به این مراکز اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمودی گفت: درواقع پیش از این مراکز زیر نظارت آموزش و پرورش نبود، اما با تدبیر جدید مقرر شد مهدکودک از بدو تولد تا چهار سال تمام، پیش دبستانی یک و دو، پنج تا شش سال تمام را پوشش دهند.

او اضافه کرد: قبل از این مهدکودک‌های زیر پوشش بهزیستی دارای نشان و ستاره بودند که با ادغام این دو مسلما رتبه‌بندی آن برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.