سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ هنرمند قزوینی در جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۴ هنرمند قزوینی در بیست و هشتمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران هنرنمایی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،امیر ملاحسن معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بیست و هشتمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با حضور ۱۵۰ هنرمند جوان در ۱۰ رشته از سراسر کشور برگزار می شود که از استان قزوین نیز ۴ هنرمند جوان حضور دارند.

ملاحسن افزود: در این دوره از جشنواره ۷۲۴ هنرمند با ۴ هزار و ۵۷۸ اثر از ۳۰ استان شرکت کردند.

او اضافه کرد: محدثه کیان مجد از قزوین (ارتباط تصویری/پوستر) - آرش صیادی از قزوین (خوشنویسی) - حدیثه دوستی از قزوین (نگارگری) - فاطمه چگینی از البرز (نقاشی) در کنار سایر جوانان هنرمند از سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.

به گفته ملاحسن این دوره از جشنواره نیز به دلیل پاندمی کرونا مانند سال گذشته به صورت آنلاین و با حضور استادان کارگاه‌ها در موزه هنر‌های معاصر افتتاح می‌شود و از روز یکشنبه ۱۰ مرداد تا ۱۲ مرداد کارگاه‌های آنلاین برپا خواهد بود.

بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با ریاست هادی مظفری، دبیری رضوان صادق زاده و دبیر اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده از ۹ تا ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.