سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جهاد دانشگاهی با توسعه علم و فناوری در خدمت به مردم پیشگام است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:جهاد دانشگاهی یکی از نهاد‌هایی ست که در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب گام برداشته وبا توسعه علم و فناوری در خدمت به مردم پیشگام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی قزوین با تاکید بر اینکه نگاه مسئولان باید به داخل و خلاقیت‌ها و نوآوری‌های جوانان باشد، گفت: یکی از نهاد‌هایی که در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب گام برداشته و همواره تلاش کرده با توسعه علم و فناوری در خدمت به مردم پیشگام باشد، جهاد دانشگاهی است و اگر این نگاه‌ها در تمام بخش‌های کشور توسعه یابد، پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دشمنان با پیشرفت‌های فناورانه و علمی کشور مشکل دارند که پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی یکی از آورده‌های حوزه علمی و فناوری است و اگر همه دستاورد‌های هسته‌ای و موشکی را کنار بگذاریم باز هم کوتاه نمی‌آیند.

امام جمعه قزوین مشارکت مردم در طرح‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی را مستلزم مردمی شدن این نهاد عنوان کرد و افزود: حوزه رسانه نقش مهمی در معرفی طرح‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی به مردم دارد و هر چه آگاهی مردم و خیران از خدمات ارزشمند جهاد دانشگاهی افزایش یابد، مشارکت بیشتری در طرح‌ها و برنامه‌های این مجموعه خواهند داشت.

در این دیدار فرشاد پیله‌چی رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گزارشی از برنامه‌های انجام شده در مجموعه جهاد دانشگاهی و برخی از مشکلات و چالش‌های این حوزه ارائه کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.