سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نذر تنفس با اهدای کپسول اکسیژن در سپیدان

مدیر روابط عمومی هیات انصارالحسین مشهد الرضا از نذر تنفس و توزیع ۳۰ کپسول اکسیژن بین بیماران بستری در منازل شهرستان سپیدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی احمد پور اردکانی  مدیر روابط عمومی هیات انصارالحسین مشهد الرضا شهرستان سپیدان گفت: امسال در اقدامی متفاوت از سوی هیأت انصار الحسین مشهد الرضا و هیات رزمندگان اسلام ۳۰ کپسول‌های اکسیژن از سوی خیران در قالب نذر تنفس به بیماران بستری نیازمند در منازل توزیع شد.

 او با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام و کمک‌های مومنانه در بین مردم و اهالی شهرستان سپیدان بیان کرد: توزیع بسته‌های گوشت قربانی در قالب بسته‌های معیشتی به همراه سایر اقلام ضروری مانند برنج و روغن و رب و شکر میان خانواده های نیازمند نیز در سپیدان توزیع شد.

احمد پور اردکانی تصریح کرد: برپایی کاروان بزرگ شادی پیمایی با خودروهای مزین به نام مبارک مولی الموحدین همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله اقدامات هیات انصار الحسین سپیدان است.

مدیر روابط عمومی هیات انصارالحسین مشهد الرضا شهرستان سپیدان  ادامه داد: توزیع یک هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار و ۵۰۰ بسته شیرینی و شکلات و توزیع کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی بستری در منزل از دیگر اقدامات انجام شده از سوی  این هیئت بود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.