سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و خاک استان مرکزی فرو نمی‌نشیند

هواشناسی استان مرکزی از تداوم وقوع گردوخاک طی روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رامی کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: بررسی‌ها نشان دهنده تداوم وزش باد‌های شرق سو در بیابان‌های مرکزی کشور می‌باشد که موجب تداوم وقوع گرد و خاک در این نواحی و انتقال به استان طی روز‌های آینده خواهد شد.

رامی افزود: حداقل طی ۵ روز آینده در ساعات بعدازظهر بر میزان پوشش ابر در آسمان مناطقی از استان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزوده خواهد شد.

او اضافه کرد: هر چند بارش‌های قابل ملاحظه‌ای طی این مدت پیش بینی نمی‌شود، اما احتمال وقوع رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای در برخی از مناطق استان بویژه مناطق شمال و نوار شرق استان دور از انتظار نمی‌باشد.

هواشناسی کشوری هم با اعلام آسمانی صاف در اغلب شهر‌ها عنوان کرد: در ۵ روز آینده در اغلب مناطق کشور غیر از نوار شمالی و مناطقی از شمال غرب کشور، آسمان صاف و جوی پایدار حاکم است.


همچنین در ۵ روز آینده در شرق، شمال شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت و آسمان تهران نیمه ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی، خراسان شمالی، برخی مناطق آذربایجان شرقی و زنجان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان و ارتفاعات البرز افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.