سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین جشنواره تولید محتوای پیام پلیس

نخستین جشنواره تولید محتوای پیام پلیس آغاز شد و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را برای پلیس ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین جشنواره تولید محتوای پیام پلیس در حالی آغاز شد که  بخش‌های کلی این جشنواره به صورت پیام کوتاه و متن است و محور‌های آن شامل محور تولید محتوا با رویکرد آموزشی و محور تولید محتوا با رویکرد تبلیغی است.

در محور تولید محتوا با رویکرد آموزشی، آموزش‌های همگانی مبتنی بر پیشگیری و جرایم آسیب‌های اجتماعی و آموزش‌های همگانی مبتنی بر ترویج ارزش‌ها و هنجار‌های اجتماعی مورد توجه این جشنواره است.

محور تولید محتوا با رویکرد تبلیغی و موضوعات کاربردی در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس است که می‌تواند از طریق افزایش زمینه‌های ارتباط موثر میان مردم و پلیس با تکیه بر مولفه‌هایی نظیر اعتماد عمومی، مشارکت پلیس، نقش و مسئولیت اجتماعی، معرفی خدمات ویژه و متنوع، پاسخگویی، پویایی، هوشمندی، اقتدار و مهربانی، فرآیند برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه را تسهیل کند.

علاقه‌مندان به حضور در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ شهریور ماه و در قالب موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پویا نمایی متون آموزشی، نمایش کوتاه رادیویی پادکست، زیرنویس تلویزیونی، فیلم کوتاه مفهومی به سایت پلیس ارسال کنند.


بیشتر بخوانید

طرح‌های پژوهشی باید مشکل گشا باشد/ پایان نامه‌ها از جنبه عملیاتی کمتری برخوردارند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.