سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالهی: همه ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک در سلامتی کامل به سر می‌برند

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت:خوشبختانه همه ورزشکاران ما در المپیک سلامت هستند و از آن‌ها تست کرونا گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود عبدالهی (مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک) درباره وضعیت ورزشکاران ایرانی حاضر در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: خوشبختانه همه ورزشکاران ما در المپیک سلامت هستند. کادرپزشکی و ستاد برگزاری مسابقات هر روز از ورزشکاران ما تست کرونا می‌گیرند. ورزشکاران در طول هر مسیر وارد هر بخشی یا سالنی از دهکده می‌خواهند شوند درجه حرارت بدن و یا اکسیژن خون آن‌ها بررسی و تست می‌شود.

او افزود: آمار ۱۷۰ یا ۲۰۰ نفر ابتلا به کرونا در ژاپن بیشتر مربوط به پیمانکاران حاضر در اینجا است. تعداد کرونایی‌های ورزشکار در المپیک بسیار کم بوده و بعید است ورزشکاران در المپیک ابتلا به کرونا شده باشند و هر ورزشکاری همراه با کرونا وارد ژاپن شده است. در حال حاضر ورزشکاران ما در سلامت کامل هستند. منتظر هستیم تا ورزشکاران کشتی آزاد و کاراته به المپیک برسند و کاروان ما تکمیل  شود.

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت:پیمان فخری برای شمشیربازی از زندگی خود زد تا به این تیم برسد. شمشیربازان شبانه روز تلاش کردند و در چهار سال گذشته بسیار زحمت کشیدند. علی پاکدامن ستاره شمشیربازی در المپیک بود. در فیلم‌ها کاملا مشخص است و تمام مسئولان شمشیربازی کشور‌ها در دهکده، ناداوری علیه ایران را تایید کردند. نتیجه بازی در شمشیربازی بر نمی‌گردد و ما هم نمی‌توانیم چنین خواسته‌ای داشته باشیم، اما پیگیر هستیم تا با داور مربوطه برخورد شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.