سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان :

افزایش تعداد بستری های کرونایی در شادگان نگران کننده است

طاهری گفت: رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی موجب افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در شادگان شده و وضعیت را نگران کننده کرده است.

نوراله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ۲ روز گذشته شهرستان شادگان به جمع شهر‌های قرمز کرونایی در استان خوزستان پیوست که شرایط و تعداد بستری‌های کرونا در بیمارستان این شهرستان «فوق العاده» نگران کننده است.

او افزود: رشد سریع نوع جدید کرونا و کاهش شیوه نامه‌های بهداشتی باعث شده که شهرستان شادگان در وضعیت قرمز پر خطر قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان ادامه داد: استفاده نکردن از ماسک، حضور در تجمعات و میهمانی‌های خانوادگی، سفر‌های غیرضروری و برگزاری مراسم جشن و عزا همچنان از عوامل اصلی ابتلاء به کووید ۱۹ به شمار می‌رود.

طاهری در پایان تاکید کرد: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری کرونا غلبه و از ابتلای به آن جلوگیری کرد، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

اخیرا و با گسترش ویروس کرونا گونه دلتا در سرتاسر جهان، موج جدیدی از مبتلایان به کرونا را رقم زده است که کشور ایران نیز از این مسئله مصون نماند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.