سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاملات هفته کاری گواهی سپرده کالا؛

دادوستد ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار گواهی سپرده کالایی در اولین هفته مرداد ماه

اولین هفته کاری مرداد ماه ۱۴۰۰ در حالی به پایان رسید که معامله گران دادوستد ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار گواهی سپرده کالایی را ثبت کردند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران سکه طلا با جا به جایی یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۱۰۰ گواهی سپرده به ارزشی بیش از ۱۳۶ میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان صدرنشین بازار بود و با ثبت بیشترین حجم و ارزش معاملات هفتگی خوش درخشید.

زعفران نگین نیز با معامله ۹۲۱ هزار و ۱۰ گواهی سپرده بعد از سکه طلا عنوان دوم را کسب کرد و ارزشی بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان برای آن رقم خورد.


بیشتر بخوانید


عنوان سوم بیشترین حجم و ارزش معاملاتی نیز به زعفران پوشال اختصاص یافت. به طوری که در نماد‌های معاملاتی انبار‌های زعفران پوشال نیز تعداد ۲۸۵ هزار و ۲۵۵ گواهی سپرده کالایی در حالی خرید و فروش شد که ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون را در پی داشت.

ارزش معامله ۹۹ هزار و ۷۹۸ گواهی سپرده زیره سبز نیز به رقم یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بالغ شد.

معامله گران طی هفته‌ای که گذشت با دادوستد ۳۵ گواهی سپرده پسته فندقی انبار‌های مه ولات و سبزدانه ارزشی بیش از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را نیز ثبت کردند.

در جریان این معاملات ۱۵۱ گواهی سپرده کشمش تیزابی تاکستان نیز مورد معامله قرار گرفت تا ارزشی نزدیک به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای این دارایی پایه رقم بخورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.