سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای سد هراز

۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه ساخت سد هراز جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،داودیان معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به جذب هفتاد میلیارد تومان برای ادامه ساخت سد هراز، گفت: علاوه بر ۴۰ میلیارد جذب شده در اواخر سال گذشته، ۳۰ میلیارد تومان دیگر برای ادامه احداث سد هراز جذب شد.

او افزود: خوشبختانه توانستیم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مجوز ماده ۵۶ را اخذ کرده که با بهره گیری از این ماده می‌توانیم برای ادامه ساخت سد، پل و جاده جایگزین از سرمایه گذاران وام دریافت کنیم.

داودیان گفت:علاوه بر این اعتبارات جذب شده بدنبال مدل دیگری برای جذب اعتبار هستیم و آن هم مشارکت مردمی است که مردم جهت دریافت اشتراک بهره برداری از آب، هزینه آن را در این زمان برای ساخت سد پرداخت کرده تا هرچه زودتر از موهبت و مزایای این سد بهره‌مند شوند.

او افزود: ۳۸۰ میلیارد تومان تاکنون برای ساخت سد هزینه شده و برای باقیمانده کار بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی پس از احداث این سد، گفت: سد هراز علاوه بر تامین آب شرب شهرستان‌های آمل، نور، محمود آباد و روستا‌های مسیر می‌تواند ۲۵ مگاوات برق بوسیله احداث نیروگاه‌های برقابی تولید کند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.