سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان کار نمایندگان کرمان در لیگ بیستم/رتبه‌های پنجم و هشتم در دست کرمانی‌ها

در هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان با رتبه پنجم و مس رفسنجان با رتبه هشتم کار خود در لیگ بیستم را به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته سی‌اُم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان میزبان نساجی بود که در نهایت شاگردان قلعه‌نویی و الهامی در دیداری نزدیک به تساوی مقابل هم رضایت دادند.

گل‌گهر سیرجان که تا پیش از دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر در جایگاه چهارم جدول ایستاده و در صورت پیروزی مقابل نساجی مازندران این رتبه را در دومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران به دست می‌آورد، تا دقیقه ۶۰ با دو گلِ ایوب کلانتری و حسین زامهران عقب افتاده و در آستانه شکست قرار داشت که گادوین منشا پس از ورود به زمین، دو گل به ثمر رساند تا کار را به تساوی بکشد، ولی سیرجانی‌ها نتوانستند در ادامه به گل سوم و برتری برسند تا بخاطر برتری تراکتور در دیدار همزمان مقابل سایپا، به رده پنجم سقوط کنند.

نساجی در حالی گل‌گهر را متوقف کرد که ساکت الهامی، سرمربی تیم قائم‌شهری با این نتیجه موجب شد تا تراکتور هم به رده چهارم جدول برسد و تیمی که فصل گذشته به قهرمانی جام حذفی رسانده بود را دوباره در آستانه کسب سهمیه آسیایی قرار دهد.

از سوی دیگر، یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته سی‌ام (پایانی) بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دیشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در جریان بود، مسابقه‌ای که سبزپوشان اصفهانی به دنبال بقا در لیگ برتر بودند و می‌خواستند تا در خانه جشن ادامه حضورشان در لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کنند و در طرف مقابل مسی‌ها برای کسب رتبه تک‌رقمی در پایان اولین فصل حضورشان در بالاترین سطح فوتبال ایران، تلاش می‌کردند.

در نهایت، روی پاس فوق‌العاده داود نوشی‌صوفیانی دروازه‌بان مس رفسنجان، محمد قاضی با ضربه‌ای دیدنی و آکروباتیک توانست تنها گل این دیدار را به ثمر برساند تا، برتری از آنِ شاگردان ربیعی شود.

مس رفسنجان با این پیروزی بیرون از خانه موفق شد در پایان اولین فصل حضورش در لیگ برتر با ۳۹ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد و شاگردان محمد ربیعی موفق شدند در موقعیتی مناسب لیگ بیستم را به پایان برسانند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.