سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناهید کیانی: حجاب برای ما محدودیت نیست/ حضور در حرم امام رضا (ع) حس خوبی به آدم می‌دهد

تکواندوکار المپیکی ایران در مورد آخرین وضعیت خود بعد از مسابقات المپیک توکیو، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی ایران در مورد آخرین وضعیت خود پس از حضور در مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: فکر می‌کردم بعد از المپیک حال خوبی نداشته باشم اما با انرژی مردم حال خوبی دارم. ما خانواده ۸ نفره هستیم. واقعا از پدر و مادرم تشکر می‌کنم. دوست داشتم که کنار آن‌ها در مشهد حضور داشته باشم.

او افزود: حضور در حرم امام رضا (ع) حس خوبی به آدم می‌دهد و هر کسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به طور تصادفی وارد تکواندو شدم. فعلا ۲۲ ساله هستم اما دو روز دیگر ۲۳ ساله می‌شوم.

کیانی ادامه داد: قبل از المپیک فکر می‌کردم اگر نتوانم مدال المپیک کسب کنم، یک لحظه هم نمی‌توانم به زندگی ادامه دهم اما با انرژی مردم این اتفاق رخ نداد. وقتی با امام رضا (ع) هم صحبت می‌شوم، به طور ناگهانی اشک میریزم و حس می‌کنم که به خدا وصل می‌شوم.

او اضافه کرد: دوست دارم شادی مدالم را با مردم تقسیم کنم. خیلی از افراد از من خواستند که آن‌ها را در حرم امام رضا (ع) یاد کنم. از بچگی دوست داشتم دندانپزشک شوم اما وقتی راهی اردوها شدم مجبور شدم در رشته تربیت بدنی فعالیت کنم.

کیانی در مورد حجاب در ورزش تکواندو، گفت: این شرایط ما را نسبت به رقبا خاص می‌کند‌. ما با این شرایط مدال‌های رنگارنگ گرفته‌ایم و محدودیت نداریم. از این به بعد هم با این شرایط در مسابقات شرکت خواهیم کرد. به دختران سرزمینم توصیه می‌کنم که تمام تلاش خود را انجام دهند تا با هر شرایطی به موفقیت برسند.


بیشتر بخوانید

کیانی: تمرینات فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته بودم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.