سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: پرسپولیسی‌ها مستحق قهرمانی بودند

محمد نوری، بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره مسابقه مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری، بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران درباره شکست این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در چند فصل اخیر اقتدار خود را نشان داده است و احساس می‌کنم آن‌ها نسبت به تیم سپاهان برای قهرمانی لیگ بیستم بسیار مستحق‌تر بودند.

نوری ادامه داد: تیم ما در این بازی تمام تلاش خود را انجام داد؛ اما وقتی هیچ تیمی نمی‌تواند پرسپولیس را شکست دهد نباید از پیکان توقع پیروزی مقابل پرسپولیس را داشته باشیم، اما در کل تیم ما خوب بود و این قهرمانی را به قرمز‌ها تبریک می‌گویم.

نوری درباره شرایط پیکان گفت: تیم ما بعد از ماشین سازی کمترین بودجه را داشته و خوشحالیم با این بودجه نتیجه مطلوبی را کسب کردیم. با این تیم جوان توانستیم هفتم شویم و به امید خدا سال آینده عملکرد بهتری را ارائه خواهیم داد.

نوری درباره صحبت‌هایی که بعضی تیم‌ها درباره حتمی بودن شکست پیکان مقابل پرسپولیس مطرح کرده بودند، گفت: تیم ما با تمام توان مقابل پرسپولیس بازی کرد و اگر می‌توانستند خودشان پرسپولیس را شکست می‌دادند. پرسپولیسی‌ها در این فصل خوب بودند و در انتها قهرمان شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.