سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خورشید کاظمین را از رادیو معارف شنونده باشید

رادیو معارف در ویژه برنامه «خورشیدکاظمین»به تبیین سیره و شیوه امام هفتم در ترویج فرهنگ اسلامی می پردازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ویژه برنامه «خورشید کاظمین» هم زمان با سالروز میلاد پربرکت امام موسی کاظم (ع) از امواج فضیلت و فطرت به روی آنتن می‌رود.

این برنامه که با هدف تبیین سیره و شیوه امام موسی کاظم (ع) در ترویج فرهنگ اسلامی طراحی و تولید شده است به بررسی شخصیت اجتماعی و مقام جهادی آن امام بزرگوار می‌پردازد.

همچنین این برنامه که با کارشناسی حجت الاسلام طبسی تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود به شرح مقام علمی امام موسی کاظم (ع) پرداخته و نحوه مناظرات و تطبیق تفکرات فرهنگی آن دوران با اندیشه‌های اسلامی را بیان می‌کند.

برنامه «خورشید کاظمین» به تهیه کنندگی محمدحسین آزما و اجرای رضا حبیبی شنبه نهم مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۰ از رادیو معارف پخش می‌شود.

رادیو معارف یکی از شبکه‌های رادیویی وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد، این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه‌ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.