سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: پیکان با تارتار برنامه ۳ ساله دارد/ امیدوارم بازیکنانمان برابر پرسپولیس از حیثیت فوتبال دفاع کنند

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شرایط تیمش و بازی حساس برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد باشیم. حساسیت‌های زیادی را برای این بازی ایجاد کردند، در صورتی که این بازی هم ۳ امتیاز دارد. بازی امروز برای پرسپولیس اهمیت بیشتری دارد و ما هم با تمام وجود می‌خواهیم از حیثیت و برند پیکان دفاع کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبال باشرافتی به نمایش بگذاریم. امیدوارم اگر قرار است قهرمان ایران در این زمین تعیین شود، این اتفاق در پایان بازی به شکل سالمی رقم بخورد. در این صورت ما هم خوشحال می‌شویم.

محمدی درباره شکست ناپذیری تیمش در ۹ هفته اخیر عنوان کرد: در ابتدای فصل کسی باورش نمی‌شد که پیکان روند رو به رشدی داشته باشد. مجموعه‌ای از عوامل باعث این اتفاق شد. حمایت ویژه مدیرعامل و قائم مقام کارخانه همیشه وجود داشت. کادر فنی بادرایتی هم داشتیم که در موفقیت تیم نقش موثری داشت. بازیکنان جوان ما هم امسال خیلی خوش درخشیدند. حدود ۱۴، ۱۵ بازیکن آکادمی ما در تیم اصلی بازی کردند و امیدواریم این موضوع در سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد. ان‌شاءالله امروز هم بازیکنان ما با کیفیت خوبی که دارند از حیثیت تیم دفاع کنند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص ادامه همکاری این باشگاه با مهدی تارتار گفت: ما با تارتار برنامه ۳ ساله داریم و سعی می‌کنیم که در فصل آینده هم با او به کارمان ادامه دهیم. پیشنهادی هم به تارتار داده‌ایم و او پاسخ به پیشنهاد ما را به پایان فصل موکول کرده است. امیدوارم که بعد از این بازی بنشینیم و صحبت‌های نهایی را انجام دهیم.

او در واکنش به پیشنهاد برخی از بازیکنان پیکان از تیم‌های دیگر گفت: ما با بازیکنانمان صحبت کردیم و حتما در خدمت آن‌هایی که فکر می‌کنیم می‌توانند در پیکان همچنان به پیشرفتشان ادامه دهند خواهیم بود. تلاش می‌کنیم تیممان را تقویت کنیم. باید برای ادامه روند خوب پیکان، ترکیب تیم را تقویت کنیم. از هر کسی که دوست داشته باشد از پیکان به‌ عنوان سکوی پیشرفت استفاده کند، استقبال می‌کنیم. قطعا کارخانه بازیکن‌سازی پیکان متوقف نمی‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
پاپا خسته نباشید.