سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاشی با برکت جهت محرومیت زدایی و توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی

مجری استانی بنیاد برکت خوزستان گفت: بنیاد برکت با شعار تلاشی با برکت جهت محرومیت زدایی و توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی خدمت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین عبدالله پور مجری استانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان‌های شوشتر، گتوند و باوی با همراهی مهدی زاده تسهیلگر گتوند در جهت ابلاغ شعار سال مقام معظم رهبری جهت پشتیبانی و رفع موانع تولید و هماهنگی هر چه بیشتر در جهت اختصاص سهمیه‌های سال ۱۴۰۰ اشتغالزایی پایدار جوانان و تحصیل کردگان صالح شهر با منتخبین این شهر دیدار و تشکیل جلسه داد.

 امین عبدالله پور گفت: بنیاد برکت با شعار تلاشی با برکت جهت محرومیت زدایی و توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم کشور وارد عرصه خدمت به مردم کشور شده و تاکنون خدمات زیادی در سطح استان انجام گرفته و امیدوارم با همکاری دیگر ارگان‌ها در استان شاهد محرومیت زدایی روز افزون در سطح خوزستان باشیم یکی از ارگان‌هایی که در آیین نامه سحاب بنیاد برکت آمده است فنی و حرفه ای است.

او بیان داشت: افرادی مورد نظر ما هستند که آموزش لازم از طرف فنی و حرفه‌ای رو ببینند و حداقل ۴۰ درصد آورده داشته باشند مابقی یعنی ۶۰ درصد رو بنیاد برکت پرداخت خواهد نمود

مجری استانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان‌های شوشتر، گتوند و باوی افزود: هدف بنیاد برکت توانمند سازی روستا‌ها و شهر‌ها می‌باشد که ما در جهت تحقق این امر از طرف بنیاد برکت طرح‌ها را ارائه خواهیم داد. بنیاد برکت با افرادی که تشکیل تعاونی دهند چه در قالب تعاونی روستا، فامیل یا خانواده در صورت راه اندازی کارگاه موردنظر بهتر میتواند هماهنگ شود و تسهیلات پرداخت نماید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.