سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمان ۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان پشتیبان کرونا در شیراز

فرمانده ارشد آجا در استان فارس گفت: از ابتدای بحران کرونا، حدود دو هزار بیمار کرونایی در بیمارستان پشتیبان کرونا در شیراز بستری شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بیمارستان پشتیبان کرونا شیراز گفت: با شیوع کرونا مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز به عنوان نقاهت گاه بیماران کرونایی افتتاح شد که در پی افزایش تعداد بیماران، این نقاهتگاه در پنج موج مختلف کرونا به بیمارستان پشتیبان تغییر کاربرد پیدا کرد.

او افزود: از ابتدای بحران کرونا تا امروز، حدود دو هزار بیمار کرونایی در بیمارستان پشتیبان کرونا در شیراز بستری شده و مورد درمان قرار گرفته اند.

امیر رضایی ادامه داد: این بیمارستان با تلاش نیرو‌های مسلح فارس و علوم پزشکی شیراز با ظرفیت ۱۱۰ تخت راه اندازی شده و اکنون ظرفیت بیمارستان تکمیل است.

سرهنگ فرهود رییس بیمارستان ۵۷۶ نزاجای شیراز هم با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان پشتیبان کرونا در شیراز کار بزرگی بود که سبب جلوگیری از ایجاد مشکل بیشتر برای بستری بیماران کرونایی شد، تصریح کرد: نیمی از کادر درمان صد نفری از کادر درمان بیمارستان ارتش است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.