سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۰؛

بازیکن تیم ملی بسکتبال چک: برای تیم ایران اعتبار زیادی قائل هستم/ بسکتبال انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

توماس ساتورانسکی گفت: من برای تیم ایران احترام زیادی قائل هستم، چون تسلیم نشدند و تا آخر جنگیدند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، توماس ساتورانسکی بازیکن تیم ملی بسکتبال چک پس از بازی با فرانسه در المپیک توکیو بیان کرد: در نیمه اول بیست امتیاز جلو بودیم و فکر می‌کردیم به راحتی پیروز می‌شویم، اما برای ایران اعتبار زیادی قائل هستم، زیرا تا آخر بازی با ما جنگیدند و برای حملات ما از "دفاع زون" استفاده کردند، ما را به چالش جدی انداختند و اختلاف به ۵ امتیاز رسید.

او ادامه داد: البته ما هم اشتباهاتی داشتیم، اما جلوی فرانسه خیلی بهتر شوت زدیم. ما به خاطر مدال اینجا هستیم و نمی‌خواهیم به عنوان یک توریست اینجا باشیم. بازی‌های انتخابی المپیک خیلی سخت است و این سختی برای تیم‌های اروپایی بیشتر است. ما فقط به حضور در المپیک راضی نخواهیم بود و تا آخر خواهیم جنگید. هرچند تیم‌های بسیار باکیفیتی اینجا حضور دارند، اما هدف ما فقط شرکت در المپیک نیست.

بازیکن تیم ملی بسکتبال جمهوری چک افزود: من قدردان حمایت‌های مردم کشور‌های مختلف از سراسر دنیا هستم. NBA و به طور کلی بسکتبال ما را به یکدیگر نزدیک می‌کند. خوشحالم که طرفدارانی در تیم ایران دارم و قدردان آن‌ها هستم. تیم ایران تیم باتجربه و خوبی است و همدیگر را خیلی خوب می‌شناسند. این نشان می‌دهد سال‌هاست کنار یکدیگر بازی کردند و در سطح بالایی رقابت می‌کنند، اما نباید از محیط رقابت‌های بین‌المللی بسکتبال ترس داشته باشند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.