سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کوهبنان:

بالاترین ضربه آمریکایی‌ها، شهادت سردار دل‌ها بود

حجت الاسلام جعفری گفت: بالاترین ضربه آمریکایی‌ ها این بود که سردار سلیمانی را غریبانه در حالی که در عراق میهمان بود، به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری با رعایت مسائل بهداشتی در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام امام موسی کاظم (ع) گفت: انسان باید ساعتی را برای مناجات با خدا، ساعتی برای کار، ساعتی برای درک لذت‌های حلال و ساعتی را برای معاشرت با خانواده و صله رحم با کسانی که مورد اعتماد هستند، قرار دهد.

او با بیان اینکه امروزه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند، افزود: زوج‌های جوان با خانواده‌هایی که آنان را به سمت و سوی سبک زندگی اسلامی سوق می‌دهند، رفت و آمد کنند.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: عید بزرگ امامت و ولایت، عید اکمال دین و اتمام نعمت را پشت سرگذاشتیم و به یاری خدا جشن‌ها و برنامه‌های خوبی در شهرستان کوهبنان انجام شد که اطعام مومنان مهم ترین آن‌ها بود که جا دارد از خیران و کسانی که از فقرا دستگیری کردند، قدردانی کنم.

او با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آخرین دیدار دولت دوازدهم بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند که نمی‌شود به آمریکا، غرب و کشور‌های اروپایی اعتماد کرد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: بالاترین ضربه آمریکایی‌ها، شهادت سردار دل‌ها بود که غریبانه و مظلومانه او را به شهادت رساندند در حالی که میهمان کشور عراق بود.

او گفت: هر جا کار را منوط به غرب کردیم، ناموفق بودیم؛ اما هر گاه از غرب قطع امید کردیم به موفقیت‌ها دست پیدا کردیم.

حجت الاسلام جعفری  تصریح کرد: در شرایطی که مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها، بحران برق و آب و... را  داریم، دولت سیزدهم باید فعالیت خود را شروع کند؛ البته جا دارد از زحمات و خدمات دولت‌های قبلی نیز قدردانی کنیم. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.