سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم:

فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم از سرگرفته شد

فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم پس از یک روز تعطیلی از سرگرفته شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم که برای ساعاتی به دلیل نبود کادر درمان متوقف شده بود، از سر گرفته شد.

زارعی  افزود: وقفه خدمات‌رسانی در قسمت ویزیت درمان به دلیل خستگی شدید و نبود کادر درمان رخ داد که  اکنون به روال طبیعی برگشت.

او با بیان اینکه وقفه در خدمات این مرکز درمانی تنها ۶ ساعت به طول انجامید، گفت: خدمات این بیمارستان به مراجعان مورد پایش قرار دارد و هم‌اکنون مشکلی در فرآیند پذیرش بیمار وجود ندارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: بعد از ظهر پنج‌شنبه بیش از ۶۰ بیمار مشکوک به کووید-۱۹ به مرکز مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند و بیماران دارای شرایط حاد به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منتقل شدند.

 روز چهارشنبه توقف فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم واقع در غرب این جزیره (روستای جی جیان) در فضای مجازی و رسانه‌های هرمزگان خبر ساز شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.