سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

دولت جدید کار خود را جهادگرانه آغاز کند

آیت الله ناصری گفت: دولت جدید باید با توکل به خدا و به دور از تکیه بر غرب به حل مشکلات بپردازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به آغاز کار دولت جدید در پایان هفته آینده گفت: دولت جدید باید مشکلات مردم را به صورت جدی رصد کرده و برای حل آن‌ها چاره اندیشی کند.

او بر لزوم یاری گرفتن دولت از مردم تأکید کرد و افزود: مردم از دولت جدید انتظار دارند جهادگرانه و با توکل به خدا برای حل مشکلات آن‌ها گام بردارد و در این راستا باید از نخبگان دانشگاهی و جوانان اندیشمند و دانش محور استفاده شود.

امام جمعه یزد تحول در آموزش و پرورش با هدف بار آوردن آینده سازان کشور بر سه محور تفکر، تعقل و تدین را از مسائل مهم دانست.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه غربی‌ها به ویژه آمریکا هیچگاه دوست ما نبوده اند، گفت: همانگونه که رهبر انقلاب در بیانات خود در جمع هیئت دولت دوازدهم فرمودند ما در این دوره تجربه تلخی از اعتماد به غرب داریم و به خوبی آشکار شد که نباید این تجربه را تکرار کنیم.

نماینده ولی فقیه  در استان یزد با تاکید بر اینکه غربی‌ها همواره برای ما ضرر و خسران به همراه داشته اند، ادامه داد: باید با اتکا به خود و توکل به خدا برای رشد و توسعه قدم برداریم، چرا که هر زمان این مهم را اجرا کردیم، به موفقیت دست یافتیم.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.