سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زرند مطرح کرد؛

اعتماد به جوانان، رمز موفقیت دولت آینده

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: رمز موفقیت دولت آینده، اعتماد به جوانان حزب اللهی و متخصص همراه با روحیه جهادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در خطبه‌های این هفته  نماز جمعه زرند با قدردانی از ستاد غدیر شهرستان زرند گفت: بیش از ۳۰ هزار غذا  امسال در روز عید غدیر در کل شهرستان زرند طبخ و توزیع شد.

او افزود: خوشبختانه  برنامه‌های جشن  عید غدیر به همت مساجد و هیئت‌های مردمی ولایت مدار و علوی در نسل جوان زنده و نهادینه شده است. 

 حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع)، اعیاد و روز مباهله بیان داشت: رویداد مباهله کمتر از غدیر نیست و این رویداد برگ دیگری از افتخارات اهلبیت (ع) و ولایت امام علی (ع)  است. 

او با اشاره سخنان رهبری در آخرین دیدار ریاست جمهوری حجت الاسلام روحانی و هیئت دولت گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند: تجربه‌ بزرگ دولت که برای کل دنیا ثابت شد این بود که نباید به غرب اعتماد کنیم. 

امام جمعه زرند بیان کرد: هر جا به غرب اعتماد کردیم، شکست سنگینی خوردیم و به عکس هر جا به دستورات رهبری و به جوانان و ظرفیت های  داخلی تکیه کردیم،  پیشرفت و پیروزی در پی داشتیم. 

او با نگاهی به دولت جدید بیان داشت: رمز موفقیت دولت آینده، اعتماد به جوان حزب اللهی و متخصص  همراه با روحیه جهادی است و بدین وسیله صدر صد تحول صورت می‌گیرد. 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: باید دولت حجت الاسلام رئیسی با تکیه بر جوانان حزب اللهی و متخصص و استفاده کردن از جوانان در پست‌های کلیدی، روح امید و پیشرفت را در کشور زنده کند. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.