سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت ۱۰ هزار واحد در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت ۱۰ هزار واحد دیگر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  ملانوری استاندار خراسان جنوبی در مراسم بهره‌برداری از واحد‌های مسکن اقشار کم درآمد و مقاوم سازی شده کشور گفت: تأمین مسکن اصلی‌ترین نیاز مردم است و اقدام دولت در تأمین مسکن ویژه اقشار کم درآمد، ایجاد امید را به همراه داشته است که با ساخت ۱۰ هزار واحد دیگر کل نیاز استان تأمین می‌شود.

او افزود: در تفاهم نامه‌ای که در جریان سفر دکتر نوبخت به استان به امضا رسید، مقرر شد ۱۱ هزار واحد مسکن محرومین و اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی احداث شود.


ملانوری اظهار کرد: در جریان دو سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دی ماه ۹۸ و خردادماه ۹۹، در مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسید.


استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز نیز ۳ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر افتتاح شد.


او با اشاره به این که ۳ هزار واحد باقیمانده نیز در حال ساخت است ادامه داد: تا ۴ ماه آینده این تعداد واحد به طور کامل به بهره برداری می‌رسد و به مالکین تحویل داده می‌شود.


ملانوری با اشاره به این که در قالب برنامه ساخت مسکن اقشار کم درآمد، احداث ۵ هزار واحد نیز در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است بیان کرد: از این تعداد واحد طی دو سال اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تحویل داده شده و مابقی در حال اجرا است.


استاندار خراسان جنوبی در ادامه از دکتر نوبخت خواست: به منظور تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های احداث شده شامل راه دسترسی و اجرای شبکه‌های آب، برق، گاز و فاضلاب، اعتبارات مورد نیاز تأمین شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.