سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت عید غدیر خم/ آزادی ۳۲ زندانیان غیر عمد

به همت خیران نیک اندیش و کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان فارس ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت عید غدیر خم بین نیازمندان شیراز توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حاجی زاده مدیر کل ورزش وجوانان فارس در مراسم کمک‌های مومنانه در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) که با همت خیرین نیک اندیش وکمیته فرهنگی هیات جانبازان ومعلولان انجام شد،گفت: جامعه بزرگ ورزش فارس همواره دوش با دوش دیگر عزیزان پرچمدار و پیشگام خدمت در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی بوده اند عید غدیر فرصتی فراهم شد تا بار دیگر با همت خیرین نیک اندیش وکمیته فرهنگی هیات ورزش‌های جانبازان ومعلولین استان ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه توزیع شود.

او افزود: این کمک‌های مومنانه از طریق سازمان‌های مردم نهاد هم با شور ونشاط خاصی انجام شد.

حاجی زاده ادامه داد: نیک اندیش با توزیع اقلام معیشتی و کمک‌های مومنانه راه و رسم علوی را در جامعه ترویج می‌دهند وجا دارد از همه این عزیزان به‌ویژه هیات جانبازان و معلولان وخیرین عزیز قدردانی کنم.

او به کمک به آزادی ۳۲ زندانیان غیر عمد در استان فارس از طریق جامعه ورزش وبسیج ورزشکاران فارس وهیات‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: منش پهلوانی و تاسی از مولای متقیان روز به روز در بین این جامعه رونق بیشتری می‌گیرد.

حاجی زاده ذبح و توزیع گوشت قربانی را از دیگر اقدامات این عزیزان در ایام دهه امامت و ولایت برشمرد و اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت و امامت اعضای گروه سازمان‌های مردم نهاد، بسیج ورزشکاران، هیات‌های ورزشی در کنار اداره کل ورزش وجوانان فارس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت ادامه نهضت تعاون و احسان در این مسیر تلاش‌های چشمگیری داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس هم گفت: غدیر ادامه راه نبوت است وتوزیع کمک‌های مومنانه احیای سنت علویست.

۱۱ هزار پرس غذای گرم به همت سمن‌ها و ۱۸۰ بسته کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.