سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هزار و ۷۰۵ واحد مسکن محرومان ایلام افتتاح شد

یک هزار و ۷۰۵ واحد مسکن محرومان ایلام امروز با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسئولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مراسم افتتاح یک هزار و ۷۰۵ واحد مسکونی روستایی محرومان در استان ایلام همزمان با بهره برداری از ۷۰ هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام در این آیین ، گفت: تاکنون پرونده ۲ هزار واحد سهمیه مسکن محرومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و ۹۳۶ مورد عقد قرارداد شده است.

 محبی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحد‌ها در استان افزود: عملیات پی کنی ۲ هزار واحد انجام و ۲ هزار واحد نیز به مرحله اجرای فونداسیون رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام مطرح کرد: یک هزار و ۹۳۱ واحد نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند.

محبی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات، بیان کرد: اعتبار مصوب تسهیلات یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به ۹۷ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

او اظهار کرد: میزان اعتبار تسهیلات بلاعوض نیز ۶۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون بیش از ۴۸ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به طرح ویژه مسکن روستایی در استان نیز گفت: سهمیه احداث مسکن روستایی طرح ویژه در سال ۱۴۰۰ نیز به مانند طرح مسکن محرومان ۲ هزار واحد بوده که برای هر واحد یک میلیارد ریال با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است.

همچنین در این آیین و با حضور نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، تعداد بهره برداری از واحد‌های بازسازی و مقاوم سازی استان ایلام به ۳۱ هزار واحد رسید.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.