سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مطرح کرد؛

لزوم توجه به امر آموزش در جامعه

فتاحی از لزوم توجه به امر آموزش در جهت بالندگی جامعه خبر داد و گفت: آموزش و پرورش با تلاش و خلق شیوه‌های جدید در شرایط کرونا، آموزش را مستمرا برقرار نگه داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در آیین اختتامیه اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران حوزه آموزش و پرورش، گفت: جامعه‌ای به بالندگی می‌رسد که توجه به آموزش در آن جامعه در اولویت باشد.

او ادامه داد: آموزش و پرورش در سخت‌ترین شرایط همواره در کنار مردم و دانش آموزان از ظرافت‌ها و ظرفیت‌های خود بهره گرفت و با تلاش و همدلی و خلق شیوه‌های جدید در شرایط کرونا آموزش را مستمرا برقرار نگه داشت.

او افزود: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا همه را غافلگیر کرد و هیچ زیر ساختی برای زندگی در چنین زیست بوم جدیدی طراحی نشده بود، اما آموزش و پرورش در فضای مجازی به کار خود ادامه داد و بسیاری از معلمان هم در دورترین مناطق، چراغ علم و دانش را روشن نگه داشته و در مناطق صعب العبور و محروم، سنگر علم را خالی نکردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به برخی رویداد‌ها و اتفاقات جامعه گفت: ما شاهد هستیم که در بسیاری از حوادث همچون کمک رسانی در مواقع سیل و زلزله و نیز برگزاری آزمون‌ها و از همه مهمتر برگزاری انتخابات، نقش آموزش و پرورش بی بدیل است و در انتخابات اخیر بیش از ۱۷ هزار نیرو بکارگیری شد که ۷۰ درصد از آن‌ها از مجموعه آموزش و پرورش بودند که این موضوع بخاطر داشتن اعتماد به توانایی، صداقت و تعهد فرهنگیان گرامی می‌باشد.

او مطرح کرد: ما همواره قدردان آموزش و پرورش هستیم و بر خود می‌بالیم که در این جامعه همواره قشر معلمان از جایگاه والا و رفیعی برخوردار می‌باشند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.