سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستانی آغاز شد

آئین افتتاحیه طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستانی در راستای ایمنی جامعه هدف در مقابله با بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مراسم افتتاحیه طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستانی که همزمان با  عید سعید غدیر برگزار شد، گفت: وضعیت ویروس کرونا را در پیک پنجم خطرناک می‌باشد و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت واکسیناسیون در کنترل و مهار بیماری، فرهنگیان استان از این ظرفیت و سهمیه برای واکسینه شدن استقبال کنند.

قادری لازمه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را واکسیناسیون و اطمینان از ایمنی نیروی انسانی برشمرد و گفت: فرهنگیان واجد شرایط مشمول دریافت واکسن برای مقابله با بیماری کرونا می‌شوند.

او با بیان اینکه طرح واکسیناسیون به منظورکاهش دغدغه فرهنگیان برای شروع سال تحصیلی در اولویت قرارگرفته است، اظهار داشت: مراکز تجمیعی ویژه‌ای توسط آموزش و پرورش برای واکسیناسیون فرهنگیان معلمان استان در نظر گرفته شده است که آماده اجرای طرح هستند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان استان از روز شنبه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و با راه اندازی مراکز تجمیعی توسط آموزش و پرورش به صورت گسترده شروع می‌شود، ادامه داد: تزریق نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان تا ۲۵ مردادماه دراین استان ادامه دارد و تزریق دز دوم واکسن نیز تا نیمه اول شهریورماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.