سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکری: آلومینیوم سال خوبی را پشت سر گذاشت/ دوست نداشتم کار بقای نفت مسجد سلیمان در لیگ، به هفته آخر بکشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش و بازی برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید به تیم آلومینیوم و مجموعه این باشگاه تبریک بگویم که در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر نتایج خیلی خوبی کسب کردند و جایگاه خوبی هم دارند. در نخستین سال ممکن است تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند، نتوانند نتایج خوبی بگیرند، اما در مجموع آلومینیوم سال خوبی را پشت سر گذاشت و امیدوارم با برنامه ریزی در سال‌های آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

فکری افزود: فردا هفته آخر لیگ است و امیدوارم هفته پاکی پیش رو داشته باشیم و اتفاقاتی که در لیگ ۲ و لیگ یک رقم خورد، در لیگ برتر رخ ندهد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد یا در لیگ می‌ماند، به خاطر فوتبالی که بازی می‌کند به هدفش برسد و فوتبالی نتیجه بگیرد. تیم ما هم یکی از تیم‌هایی است که احتمال سقوطش وجود دارد و از شانس بقا هم برخوردار است. ۲ امتیاز از رقیبانمان بیشتر داریم و امیدوارم این موضوع برای تیم ما فریبنده نباشد و در بازی فردا بازیکنان ما با تمام وجود بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: امیدوارم بازی خوب و شرافتمندانه و مردانه‌ای انجام دهیم تا با دست خودمان در لیگ برتر بمانیم. کار سختی در پیش داریم. دوست نداشتم کارمان برای بقا در لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود، اما قسمت و تقدیر این بود که کار به هفته آخر برسد. امیدوارم نفت مسجد سلیمان را فصل بعد هم در لیگ برتر ببینیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.