سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه مهاباد به مناسبت غدیرخم

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه مهاباد به مناسبت عید غدیر خم پیام تبریک فرستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حجت الاسلام والمسلمین سید علی سید نظری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه مهاباد طی پیامی فرا رسیدن عید غدیر خم، عید ولایت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر به عنوان ” عیدالله ” سرآغاز تثبیت حکومت و ولایت الهی و حیات جاودانه اسلام ناب محمدی و تجلی‌گاه برقراری عدالت در جامعه بشری بوده و تکریم و تعظیم این عید بزرگ نشانه پیوستگی و دل بستگی امت اسلامی نسبت به استمرار ولایت انبیاء الهی است.

هنوز اگر با گوش جان بشنویم صدای ” من کنت مولاه فهذا علی مولاه ” از غدیرخم به گوش می‌رسد چرا که غدیر جاودانه است و یادآور بیعت باامامت و تجدید عهد با ولایت است.

در این برهه که ما خود را از رهروان طریق عدل علوی دانسته و مساوات و عدالت را پیش شرط اساسی توسعه و تعالی در همه ابعاد و زمینه‌ها می‌دانیم، بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل‌گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه است، درس پایداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم.

سید نظری فرارسیدن عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را بر یگانه وارث غدیر حضرت، ولی عصر (عج) و بر تمامی شیعیان و پیروان ولایت در اقصی نقاط میهن عزیزمان و به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و گفت: از خداوند منان مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی (ع) قرار دهد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.