سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عودت بیش از ۲۱ هزار دستگاه خودرو غیر بومی از شهر‌های خراسان شمالی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از عودت ۲۱ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودروی غیربومی از شهر‌های استان در اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ سجاد نامورمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۷۳ هزار و ۱۹۰ مورد تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه در این میان ۹ هزار و ۳۱۱ مورد از تردد‌ها مربوط به خودرو‌های متخلف بوده است افزود: در این بازه زمانی از ۴ هزار و ۹۲۹ صنف مختلف در سطح استان بازدید شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این مدت ۳ هزار و ۹۰۹ مورد تذکر و ۸۷ صنف متخلف نیز پلمب شده اند افزود:  ۵۸ هزار و ۶۲۴ مورد تذکر لسانی نیز داده شده است.

سرهنگ نامور با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودروی غیربومی در راستای اجرای طرح محدودیت‌های تردد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از شهر‌های خراسان شمالی عودت شده اند  افزود: در این مدت ۲۳ هزار و ۵۳۳ مورد قبض جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۴۱ مورد قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۴۱ مورد قبض جریمه یک میلیون تومانی بر متخلفان صادر شده است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.